Festival di mità di u vture, cunnisciutu ancu cum'è u Festival di Luna. Doltu l'antichità, i festival di a mità di u vture hè avè a dituta cum'è a luna, ammarendu a fiori di luna amminta, è beve I cari I fiori di Osmanthus.
Usheremu in u Festival di a Festival di a Felice di a Cina u 19 di settembre. A ghjente hà una vacanze di trè ghjorni. Sapete l'origine di u festival di a mità di u vaghjimu? Diciamu sta piccula storia quì.
Sicondu a legenda, in l'antichità, ci sò stati un guerrivu n chjamatu Houyi chì era eccellente à l'archery, è a so moglia Chang'e era bella è gentile.
Un annu, deci soli apparsu di colpu in u celu, è u calore è a crudeltà di animali salvatichi anu fattu a ghjente in disperazione. Per allevià a soffrenza di e persone, hou yi tombu nove suns per sguassà e bestie feroce. A regina motrice XI hè stata spustata da u feat di Hou Yi è li hà datu una medicina immortale.
U Tornaghju è Galera villain Feng Mindg Vulia ottene ulixir, è hà amparatu l'uccasione di a Caccia di Houyi à Furia U Chang'e à trasfurmassi u Elixir cù a so spada. Chang'e sapia chì ùn era micca l'avversariu di Pengmeng. Quandu era stata in furia, hà fattu una tensione decisione, vultò è hà apertu è hà apertu u caffè di u tes, pigliò a medicina immortale è inghjustò in una mossa. Appena hà inghjustatu a medicina, hà subitu in u celu. Perchè l'eventuale era preoccupatu di u maritu, si volia à a luna più vicinu à u mondu è diventò una fata.
Più tardi, a festizione a mità di u vinu hà utilizatu a luna a luna à vede a riunione di e persone. Era un patrimoniu culturale è preziosu per l'annata per a cità nativa, l'amore di l'amati,
è vulendu una bona cugliera è felicità.
Tempu post: Sep-18-2021