A Festa di a Metà Autunnu, cunnisciuta ancu cum'è a Festa di a Luna. Dapoi l'antichità, a Festa di a Metà Autunnu hà avutu usanze populari cum'è venerà a luna, ammiralla, manghjà dolci di luna, ghjucà cù e lanterne, ammirare i fiori d'osmantu è beie vinu d'osmantu.
U 19 di settembre, faremu u via à a festa tradiziunale cinese di a mità d'autunnu. A ghjente averà trè ghjorni di vacanze. Cunniscite l'origine di a festa di a mità d'autunnu ? Cuntemu sta piccula storia quì.
Sicondu a legenda, in tempi antichi, ci era un guerrieru chjamatu Houyi chì era eccellente in u tiru à l'arcu, è a so moglia Chang'e era bella è gentile.
Un annu, dece soli sò apparsi di colpu in u celu, è u calore è a crudeltà di l'animali salvatichi anu messu a ghjente in disperazione. Per alleviare a suffrenza di a ghjente, Hou Yi hà abbattutu nove soli per sbarrazzassi di e bestie feroci. A regina mamma Xi hè stata cummossa da l'impresa di Hou Yi è li hà datu una medicina immortale.
U cattivu traditore è avidu Feng Meng vulia ottene l'elisir, è hà prufittatu di l'occasione di caccia di Houyi per furzà Chang'e à dà l'elisir cù a so spada. Chang'e sapia ch'ella ùn era micca l'avversaria di Pengmeng. Quandu era pressata, hà pigliatu una decisione decisiva, si vultò è aprì u cofanu di u tesoru, tirò fora a medicina immortale è l'inghjuttiò in un muzzicu. Appena inghjuttita a medicina, vulò subitu in celu. Siccomu Chang'e era preoccupata per u so maritu, vulò finu à a luna più vicina à u mondu è diventò una fata.
Più tardi, a Festa di a Metà Autunnu hà utilizatu a luna piena di a luna per significà a riunione di e persone. Era un patrimoniu culturale riccu è preziosu per a nostalgia di a cità nativa, l'amore di i cari,
è augurendu una bona racolta è felicità.
Data di publicazione: 18 settembre 2021