Tutti sapemu chì u film adesivo à fusione calda ùn hè micca viscosu à temperatura ambiente. Quandu hè applicatu à i materiali cumposti, deve esse scioltu per pressatura à calda à alta temperatura prima di pudè diventà viscosu! Trè dimensioni assai impurtanti in tuttu u prucessu di cumposizione: a temperatura, u tempu è a pressione, anu un impattu direttu nantu à l'effettu di cumposizione.
L'omentu adesivu à fusione calda hà bisognu di esse riscaldatu à una certa temperatura per scioglie, è a temperatura hà una grande influenza nantu à l'omentu adesivu à fusione calda. Sapemu chì ci sò parechji tippi di membrane reticulari adesive à fusione calda, è e membrane reticulari adesive à fusione calda cù diversi punti di fusione anu esigenze diverse per a temperatura di cumpusizione. Per migliurà l'efficienza di u cumpostu, alcuni pruduttori ponu aduprà u metudu di aumentà a temperatura di a macchina per riduce u tempu di pressatura à calore. Da un puntu di vista logicu, questu metudu pare esse abbastanza bonu. Tuttavia, parechji prublemi si verificanu durante u funziunamentu attuale.
Prima di tuttu, s'è a temperatura hè troppu alta per u puntu di fusione di a membrana adesiva à caldo, hè faciule di causà u fenomenu di l'invecchiamentu, di u deterioramentu è di a carbonizazione. Una volta chì questu accade, affetterà seriamente l'effettu cumpostu di u pruduttu. Siconda, una temperatura troppu alta pò causà u fenomenu di penetrazione è di filtrazione di colla. Sè a colla hè attaccata à a macchina, s'ella ùn pò esse pulita in tempu, danneggerà a macchina è affetterà indirettamente l'effettu cumpostu. Terzu, ancu s'è una temperatura troppu alta pò accurtà u tempu di pressatura à caldo, d'altra parte causerà ancu assai cunsumu. Sè l'efficienza di pruduzzione ùn hè micca alta, causerà solu un sprecu d'energia inutile.
In generale, ùn hè micca cunsigliatu d'aumentà a temperatura di a macchina mentre si utilizanu adesivi à fusione calda per a laminazione di l'omentu. Eseguite l'operazioni cumposte secondu i requisiti dati da i prufessiunali.
Data di publicazione: 13 di settembre di u 2021