Macchina di laminazione di film adesivi Hot Melt

L'attrezzatura di laminazione di film adesivi hot melt hè principalmente divisa in dui tippi in termini di metudi di travagliu, tippu di pressatura è tippu compositu.
1. Apparecchiatura di pressatura
Scopu di applicazione, adattu solu per i fogli, micca per a laminazione di rotuli, cume i segni di vestiti, i materiali di scarpi, ecc.
Presse caratteristiche di trasfurmazione
U tippu di pressatura hè relativamente più altu in pressione, pò aduprà a muffa per adattassi à u materiale furmatu, è pò avè a funzione di furmà, ma ùn pò micca esse un funziunamentu cuntinuu, è l'efficienza di produzione hè bassa
I fattori pussibuli chì influenzanu l'effettu di incollatura durante u prucessu di incollaggio di film adesivi in ​​fusione calda includenu temperatura irregulare, pressione irregulare è scarsa conducibilità termica di a piastra di riscaldamentu o di u muffa di riscaldamentu in ogni zona. U vantaghju di u compositu relativu hè u longu tempu di riscaldamentu.

2. Attrezzatura cumposta

Hot melt adhesive film laminating machine1
L'attrezzatura di laminazione di film adesivi hot melt pò esse divisa in macchina di laminazione di rulli è macchina di laminazione piatta
Scopu di applicazione: U rulli hè adattatu per a laminazione di bobine, è a piastra piatta hè adatta sia per fogli sia per bobine.
Caratteristiche di trasfurmazione composite: produzione cuntinua è incollatura, alta efficienza di incollatura è evitazione efficace di bolle d'aria chì ponu esse generate in u incollamentu di tippu pressante. I fattori chì influenzanu l'effettu di incollaggio durante u prucessu di incollaggio includenu una pressione insufficiente di rulli, una velocità eccessiva, è A temperatura di u rullu di riscaldamentu hè irregulare.
Ci sò più di tanti campi di film adesivi di fusione calda. Vogliu sapè di più nantu à a ricerca di a pace è di l'adesivi di fusione calda. U primu cliente è soddisfà e aspettative di i clienti sò i motivi di a nostra esistenza. Innuvazione prufessiunale, prublemi di fusione calda, danu Jiangsu Hehe adesivi di fusione calda, fabbricante prufessiunale.


Tempu di posta: Nov-09-2020